ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
NR 4975 DIN 15.10.2018
ANUNȚ
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificat si completat de Hotărârea Guvernului nr. 1027/2014,
Unitatea: ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
organizează în data de 09.11.2018, începând cu ora 11,00,
concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de LABORANT ,0,75 norma, pe perioadă determinată
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 250 lit.c din Legea nr. 1/2011 - Legea educaţiei naţionale,cu modificările şi completările ulterioare(studii in domeniu informatic,tehnic,chimie,fizica,biologie,medii sau superioare).
Conditii generale de participare la concurs:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:
- Absolvirea, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ superior, a unei şcoli postliceale sau a liceului , în domeniu;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet.
- Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se va organiza la sediul unitatii, astfel:
- 11.2018,ora 11 : proba scrisa
- 11.2018,ora 14 : interviu
- Dosarele de concurs se vor depune in perioada 29.10-05.11.2018, ora 12 la secretariatul unității.
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
a)cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, dupa caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)cazierul judiciar sau o declarație pe propria raspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f)adeverința medicală care să ateste starea de sănatate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
- Actele prevazute la lit. b)-d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
- În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
- Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
- Relaţii suplimentare se obţin la avizierul instituţiei, pe site-ul Scolii Gimnaziale nr.13 Timisoara.
Bibliografie:
- Legea nr.1/2011, Legea educaţiei naţionale
- Legea 360 din 2.09.2003 privind regimul substanţelor şi preparatelor
chimice modificat cu Legea nr.263/2005
- Norme N.T.S. / P.S.I. - Legea 90/1996 republicată în MO 47/29.01.2001
- Programa şcolară pentru activitatea de laborator
DIRECTOR,
PROF.SIRBU SORINA ANA
SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr.4298 din 28.09.2018 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
LISTA FUNCTIILOR SI SALARIILOR BRUTE ALE PERSONALULUI ANGAJAT IN UNITATE LA DATA DE 30.09.2018 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr |
Funcţia |
Grad didactic |
Vech. |
Funcţia |
Normă |
Normă plata |
Normă |
Sal. grilă |
Sal. tarifar |
Indemn |
Gradaţie |
Dirigenţie |
Stabilitate |
Vech. |
Sal. Bază |
CFP |
PCO |
Venit |
|
||||||||||||||||
1 |
Profesor |
Grad I |
20-25 |
Director |
1 |
0 |
0 |
1814 |
1814 |
526 |
1597 |
0 |
0 |
699 |
8287 |
0 |
0 |
8287 |
|
||||||||||||||||
2 |
Profesor |
Grad I |
20-25 |
Director adjunct |
1 |
0 |
0 |
1721 |
1721 |
258 |
1036 |
0 |
0 |
468 |
6420 |
0 |
0 |
7967 |
|
||||||||||||||||
3 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
20-25 |
|
1 |
0 |
0 |
1721 |
1721 |
0 |
0 |
427 |
0 |
473 |
5303 |
0 |
0 |
5303 |
|
||||||||||||||||
4 |
Institutor |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1546 |
1546 |
0 |
0 |
278 |
0 |
319 |
3446 |
0 |
0 |
4595 |
|
||||||||||||||||
5 |
Profesor pentru învățământ primar |
Definitiv |
5-10 |
|
1 |
0 |
0 |
1160 |
1160 |
0 |
0 |
282 |
0 |
128 |
3706 |
0 |
0 |
3706 |
|
||||||||||||||||
6 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
15-20 |
|
1 |
0 |
0 |
1721 |
1721 |
0 |
0 |
414 |
0 |
379 |
5153 |
0 |
0 |
5153 |
|
||||||||||||||||
7 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1896 |
1896 |
0 |
0 |
466 |
0 |
522 |
5713 |
0 |
0 |
5713 |
|
||||||||||||||||
8 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1896 |
1896 |
0 |
0 |
466 |
0 |
522 |
5713 |
0 |
0 |
5713 |
|
||||||||||||||||
9 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
20-25 |
|
1 |
0 |
0 |
1721 |
1721 |
0 |
0 |
320 |
0 |
355 |
3977 |
0 |
0 |
5303 |
|
||||||||||||||||
10 |
Învăţător |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1717 |
1717 |
0 |
1054 |
527 |
0 |
590 |
6318 |
0 |
0 |
6318 |
|
||||||||||||||||
11 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
2095 |
2095 |
0 |
1267 |
634 |
0 |
720 |
7570 |
0 |
0 |
7570 |
|
||||||||||||||||
12 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1896 |
1896 |
0 |
0 |
466 |
0 |
522 |
5713 |
0 |
0 |
5713 |
|
||||||||||||||||
13 |
Învăţător |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1717 |
1717 |
0 |
0 |
421 |
0 |
472 |
5158 |
0 |
0 |
5158 |
|
||||||||||||||||
14 |
Învăţător |
Definitiv |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1363 |
1363 |
0 |
0 |
325 |
0 |
375 |
4111 |
0 |
0 |
4111 |
|
||||||||||||||||
15 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad II |
10-15 |
|
1 |
0 |
0 |
1387 |
1387 |
0 |
0 |
329 |
0 |
305 |
4208 |
0 |
0 |
4208 |
|
||||||||||||||||
16 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
2200 |
2200 |
0 |
0 |
533 |
0 |
605 |
6455 |
0 |
987 |
7442 |
|
||||||||||||||||
17 |
Profesor pentru învățământ primar |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
2095 |
2095 |
0 |
1267 |
634 |
0 |
720 |
7570 |
0 |
0 |
7570 |
|
||||||||||||||||
18 |
Profesor |
Definitiv |
1-5 |
|
0,89 |
0,01 |
0 |
1148 |
1022 |
0 |
0 |
0 |
0 |
51 |
2883 |
0 |
34 |
291 |
|
||||||||||||||||
19 |
Profesor |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1991 |
1991 |
0 |
0 |
481 |
0 |
548 |
5902 |
0 |
0 |
5902 |
|
||||||||||||||||
20 |
Profesor |
Grad I |
10-15 |
|
0,5 |
0,01 |
0 |
1617 |
809 |
0 |
0 |
0 |
0 |
121 |
2136 |
0 |
45 |
2181 |
|
||||||||||||||||
21 |
Profesor |
Grad I |
20-25 |
|
0,5 |
0 |
0 |
1721 |
861 |
0 |
0 |
427 |
0 |
473 |
5303 |
0 |
0 |
5303 |
|
||||||||||||||||
22 |
Profesor |
Grad I |
15-20 |
|
0,58 |
0,01 |
0 |
1682 |
976 |
0 |
0 |
396 |
0 |
229 |
3041 |
0 |
48 |
3089 |
|
||||||||||||||||
23 |
Profesor |
Grad I |
20-25 |
|
1 |
0 |
0 |
1721 |
861 |
0 |
0 |
0 |
0 |
215 |
2438 |
0 |
0 |
5303 |
|
||||||||||||||||
24 |
Profesor |
Definitiv |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1599 |
1599 |
0 |
0 |
0 |
0 |
400 |
4422 |
0 |
0 |
4422 |
|
||||||||||||||||
25 |
Profesor |
Grad II |
10-15 |
|
0,45 |
0,05 |
0 |
1387 |
624 |
0 |
0 |
0 |
0 |
94 |
1697 |
0 |
39 |
1736 |
|
||||||||||||||||
26 |
Profesor |
Grad I |
15-20 |
|
0,67 |
0 |
0 |
1682 |
1127 |
0 |
0 |
0 |
0 |
225 |
3055 |
0 |
0 |
3055 |
|
||||||||||||||||
27 |
Profesor |
Grad II |
10-15 |
|
1 |
0,06 |
0 |
1387 |
305 |
0 |
0 |
317 |
0 |
212 |
4088 |
0 |
157 |
4245 |
|
||||||||||||||||
28 |
Profesor |
Definitiv |
1-5 |
|
0 |
0,34 |
0 |
1148 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
842 |
842 |
|
||||||||||||||||
29 |
Profesor |
Grad I |
20-25 |
|
0,84 |
0,01 |
0 |
1721 |
1446 |
0 |
0 |
427 |
0 |
405 |
4523 |
0 |
51 |
4574 |
|
||||||||||||||||
30 |
Profesor |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0,11 |
0 |
1896 |
1896 |
0 |
0 |
466 |
0 |
522 |
5713 |
0 |
437 |
6150 |
|
||||||||||||||||
31 |
Profesor |
Grad I |
15-20 |
|
0,17 |
0 |
0 |
1682 |
286 |
0 |
0 |
0 |
0 |
57 |
775 |
0 |
0 |
775 |
|
||||||||||||||||
32 |
Profesor |
Definitiv |
5-10 |
|
1 |
0 |
0 |
1160 |
650 |
0 |
0 |
0 |
0 |
116 |
3558 |
0 |
0 |
3558 |
|
||||||||||||||||
33 |
Profesor |
Definitiv |
1-5 |
|
1 |
0,01 |
0 |
1148 |
1148 |
0 |
0 |
264 |
0 |
63 |
3503 |
0 |
34 |
3537 |
|
||||||||||||||||
34 |
Profesor |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
2095 |
2095 |
0 |
1267 |
634 |
0 |
720 |
7570 |
0 |
1417 |
8987 |
|
||||||||||||||||
35 |
Profesor |
Grad II |
20-25 |
|
0,5 |
0 |
0 |
1472 |
736 |
0 |
0 |
0 |
0 |
157 |
1770 |
0 |
0 |
2082 |
|
||||||||||||||||
36 |
Profesor |
Grad II |
10-15 |
|
0,67 |
0,01 |
0 |
1387 |
929 |
0 |
0 |
0 |
0 |
139 |
2527 |
0 |
39 |
2566 |
|
||||||||||||||||
37 |
Profesor |
Definitiv |
5-10 |
|
0,78 |
0,01 |
0 |
1160 |
905 |
0 |
0 |
282 |
0 |
128 |
3706 |
0 |
36 |
3742 |
|
||||||||||||||||
38 |
Profesor |
Grad II |
20-25 |
|
0,17 |
0 |
0 |
1472 |
250 |
0 |
0 |
0 |
0 |
247 |
2790 |
0 |
0 |
2790 |
|
||||||||||||||||
39 |
Profesor |
Grad II |
15-20 |
|
1 |
0,19 |
0 |
1415 |
1415 |
0 |
0 |
248 |
0 |
234 |
3187 |
0 |
571 |
4820 |
|
||||||||||||||||
40 |
Profesor |
Grad I |
Peste 25 |
|
1 |
0 |
0 |
1991 |
1991 |
0 |
0 |
481 |
0 |
548 |
5902 |
0 |
0 |
5902 |
|
||||||||||||||||
41 |
Profesor |
Definitiv |
15-20 |
|
0,59 |
0,01 |
0 |
1334 |
787 |
0 |
0 |
0 |
0 |
197 |
2259 |
0 |
40 |
2299 |
|
||||||||||||||||
42 |
Profesor |
Debutant |
Pana la 1 an |
|
0,34 |
0,01 |
0 |
1139 |
387 |
0 |
0 |
0 |
0 |
97 |
1252 |
0 |
38 |
1290 |
|
||||||||||||||||
43 |
Profesor |
Grad I |
Peste 25 |
|
0,89 |
0,02 |
0 |
1896 |
1687 |
0 |
0 |
466 |
0 |
469 |
5136 |
0 |
55 |
5191 |
|
||||||||||||||||
44 |
Profesor |
Definitiv |
15-0 |
|
0,33 |
0 |
0 |
1334 |
440 |
0 |
0 |
0 |
0 |
110 |
1263 |
0 |
0 |
1263 |
|
||||||||||||||||
45 |
Administrator |
|
Gradatie 4 |
Contabil-şef |
0 |
0 |
0,5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2709 |
193 |
0 |
2902 |
|
||||||||||||||||
46 |
Laborant |
|
1 |
|
0,75 |
0 |
0 |
1780 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
1780 |
0 |
0 |
0 |
1780 |
|
||||||||||||||||
47 |
Secretar instituţie |
|
5 |
Secretar-şef |
1 |
0 |
0 |
1677 |
1677 |
0 |
1373 |
0 |
0 |
0 |
5493 |
0 |
0 |
6866 |
|
||||||||||||||||
48 |
Administrator |
|
5 |
|
1 |
0 |
0 |
3082 |
3082 |
0 |
0 |
0 |
417 |
330 |
3499 |
0 |
0 |
3499 |
|
||||||||||||||||
49 |
Îngrijitor I |
|
5 |
|
1 |
0 |
0 |
2401 |
2401 |
0 |
0 |
0 |
0 |
169 |
0 |
0 |
0 |
2402 |
|
||||||||||||||||
50 |
Paznic I |
|
5 |
|
1 |
0 |
0 |
2401 |
2401 |
0 |
0 |
0 |
0 |
169 |
0 |
0 |
0 |
2402 |
|
||||||||||||||||
51 |
Îngrijitor I |
|
5 |
|
1 |
0 |
0 |
2401 |
2401 |
0 |
0 |
0 |
0 |
169 |
0 |
0 |
0 |
2402 |
|
||||||||||||||||
52 |
Muncitor II |
|
5 |
|
1 |
0 |
0 |
2434 |
2434 |
0 |
0 |
0 |
0 |
213 |
0 |
0 |
0 |
2434 |
|
||||||||||||||||
TOTAL POSTURI 45,48 |
In anul 2018 nu se acorda indemnizatie de hrana,vouchere de vacanta s-au acorda t in valoare de 1450 brut/persoana . |
|||||||||||||||||
DIRECTOR, |
CONTABIL SEF, |
SECRETAR SEF, |
||||||||||||||||
PROF.SIRBU SORINA ANA |
EC.BABAET CRISTINA |
EC.IOVANESCU GABRIELA LIGIANA |
DESCHIDEREA FESTIVA A ANULUI SCOLAR 2018-2019 VA AVEA LOC IN DATA DE 10.09.2018, ORA 09.00, IN CURTEA SCOLII, PENTRU CLASELR P-IV, VIII SI LA ORA 11.00 PENREU CLASELE V-VII.
DIRECTOR,
PROF.SIRBU SORINA ANA
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
NR 329 din 02.02.2018
ANUNT REFERITOR LA ACORDAREA BURSELOR INCEPAND CU SEMESTRUL II AN SCOLAR 2017-2018
Avand in vedere revizuirea burselor pe semestrul II an scolar 2017-2018.
Toti elevii care au beneficiat in semestrul I de burse de studiu vor aduce la secretariat adeverinte de venit lunar mediu net pe lunile noiembrie si decembrie 2017-1450,ianuarie- 1900 (cel mult egal cu salariul minim brut pe economie)
Toti elevii care au beneficiat in semestrul I de burse de ajutor social litera ,,c,, vor aduce la secretariat adeverinte de venit cu un venit net mediu lunar pe membru de familie, pe ultimele 12 luni(ianuarie 2017-ianuarie 2018,inclusive) mai mare de 50% din salariul minim net pe economie ( 1075 x 50%= 537 lei);
- nu detin terenuri agricole cu o suprafata mai mare de 20.000 mp, în zonele colinare si de ses, si de 40.000 mp, în zonele montane.
In perioada 13-24.02.2018 in tre orele 12-14 sustinatorii legali ai elevilor care se incadreaza la criteriile de acordare a burselor de studiu,si sociale vor depune adeverinte cu venitul mediu net, la secretariatul unitatii.
Presedinte comisie de acordare a burselor,
PROF.TODOR MARIA
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Nr. 3466 DIN 03.10.2017
ANUNȚ
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificat si completat de Hotărârea Guvernului nr. 1027/2014,
Unitatea: ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
organizează în data de 16.11.2017, începând cu ora 10,00,
concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de ADMINISTRATOR FINANCIAR (contabil sef) ,0,5 norma, pe perioadă nedeterminată
Conditii generale de participare la concurs:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:
- studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite – 5 ani, din care cel puțin 4 ani în instituții bugetare;
- cunoaşterea teoretică a legislaţiei bugetare;
- cunoştinţe privind contabilitatea cheltuielilor si veniturilor bugetare;
- cunoştinţe de operare PC.
Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se va organiza la sediul unitatii, astfel:
-proba scrisă: 16.11.2017, ora 10,00.
- proba de interviu se va desfasura conform legii.
Dosarele de concurs se vor depune in perioada 01-07.11. 2017, ora
14, la secretariatul unitatii.
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
a)cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, dupa caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)cazierul judiciar sau o declarație pe propria raspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f)adeverința medicală care să ateste starea de sănatate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
Actele prevazute la lit. b)-d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare se obţin la avizierul instituţiei, pe site-ul Scolii Gimnaziale nr.13 Timisoara.
BIBLIOGRAFIE
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată;
- Legea Educației Naționale – Legea nr.1/2011, modificată și completată;
- Legea bugetului de stat pe 2017;
- Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2017;
- Legea nr. 53 din 24.01.2003, Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare;
- OUG nr.57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, în anul 2016, precum și alte masuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificările și completările ulterioare
- OMF Nr. 2861/09.10.2009 privind inventarierea patrimoniului;
- OMECTS nr. 5079/2016 cu modificarile ulterioare privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a unităților de invatamant preuniversitar;
- Legea 15/1994 - Republicată privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale ;
- Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările ulterioare;
- Legea 22/1969- Ordinul nr.5133/05.11.1997 privind angajarea gestionarilor, HCM nr.2230/1969;
- Hotărârea nr. 2139/30.11.2004, actualizată, pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotarârea de Guvern nr. 72/2013 modificată și completată privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar;
- Ordonanţa guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar-preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 923/2014 republivata pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1792/2002 modificată și completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonaţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Hotărârea de Guvern nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1917/2005 modificată si completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu completările şi modificările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice si Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
- OUG nr. 71/2009 cu toate modificările și completările ulterioare, privind plata unor sume prevazute in titluri executorii avand ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din sectorul bugetar.
- Hotărârea de Guvern nr. 1860/2006 cu modificările și completarile ulterioare, privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilorpublice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului.
- Hotarârea de Guvern nr. 286/2011 modificată și completată pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
- Ordonanta nr. 81 din 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice.
DIRECTOR,
PROF.SIRBU SORINA ANA
, |
|
|
Nr.3348 din 29.09.2017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DIRECTOR, CONTABIL SEF , SECRETAR SEF,
PROF.SIRBU SORINA ANA EC.HUS PETRU IOAN EC.IOVANESCU GABRIELA
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Nr. 2237 DIN 10.08.2017
ANUNȚ
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificat si completat de Hotărârea Guvernului nr. 1027/2014,
Unitatea: ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
organizează în data de 19.09.2017, începând cu ora 10,00,
concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de ADMINISTRATOR FINANCIAR (contabil),0,5 norma, pe perioadă nedeterminată
Conditii generale de participare la concurs:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:
- studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite – 10 ani, din care cel puțin 4 ani în instituții bugetare;
- cunoaşterea teoretică a legislaţiei bugetare;
- cunoştinţe privind contabilitatea cheltuielilor si veniturilor bugetare;
- cunoştinţe de operare PC.
- detine certificat S.E.C
Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se va organiza la sediul unitatii, astfel:
-proba scrisă: 19.09.2017, ora 10,00.
- proba de interviu se va desfasura conform legii.
Dosarele de concurs se vor depune in perioada 1-6.09. 2017, ora
14, la secretariatul unitatii.
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
a)cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, dupa caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)cazierul judiciar sau o declarație pe propria raspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f)adeverința medicală care să ateste starea de sănatate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
Actele prevazute la lit. b)-d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare se obţin la avizierul instituţiei, pe site-ul Scolii Gimnaziale nr.13 Timisoara.
BIBLIOGRAFIE
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată;
- Legea Educației Naționale – Legea nr.1/2011, modificată și completată;
- Legea bugetului de stat pe 2016;
- Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2016;
- Legea nr. 53 din 24.01.2003, Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 571/2003 Codul fiscal, cu modificarile și completarile ulterioare;
- Legea 284 din 28.12.2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- OUG nr.57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, în anul 2016, precum și alte masuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificările și completările ulterioare
- OMF Nr. 2861/09.10.2009 privind inventarierea patrimoniului;
- OMECTS nr. 5567/07 oct 2011 cu modificarile ulterioare privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a unităților care oferă activitatea extrașcolară;
- Legea 15/1994 - Republicată privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale ;
- Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările ulterioare;
- Legea 22/1996- Ordinul nr.5133/05.11.1997 privind angajarea gestionarilor, HCM nr.2230/1969;
- Hotărârea nr. 2139/30.11.2004, actualizată, pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotarârea de Guvern nr. 72/2013 modificată și completată privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar;
- Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5530/2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare;
- Ordonanţa guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar-preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1792/2002 modificată și completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonaţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Hotărârea de Guvern nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1917/2005 modificată si completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu completările şi modificările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- OUG nr. 71/2009 cu toate modificările și completările ulterioare, privind plata unor sume prevazute in titluri executorii avand ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din sectorul bugetar.
- Hotărârea de Guvern nr. 1860/2006 cu modificările și completarile ulterioare, privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilorpublice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului.
- Hotarârea de Guvern nr. 286/2011 modificată și completată pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
- Ordonanta nr. 81 din 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice.
DIRECTOR,
PROF.STOINEL ILIE DAN
|
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
NR 641 data 27.02.2017
ANUNT
Scoala Gimnaziala Nr.13 Timisoara organizeaza Concurs pentru ocuparea postului de
Educatie fizica 18 ore/saptamana cod post S20_4,
Educatie fizica 8 ore/saptamana cod post S20_5,
pe data de 09.03.2017 ,orele 12 pe perioada determinate.
Concursul se organizeaza conform Metodologiei nr.4959 din 2.09.2013.
Dosarele se vor depune la secretariatul Scolii Gimnaziale Nr.13 Timisoara in perioada 2-3 martie 2017 pana la ora 14.
DIRECTOR,
PROF.STOINEL ILIE DAN
LISTA ACTELOR NECESARE
PENTRUINSCRIEREA LA CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR
DIDACTICE/CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZA
PE PARCURSUL ANULUI SCOLAR
- Cerere de inscriere (formular tipizat elaborat la nivelul unitajii de invatamant care
organizeaza concursul) la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se
vacanteaza; - Copii de pe actele de studii, foaia matricola si certificat profesional (ultimul pentru
absolventii liceului pedagogic); - Copii de pe certificatele de obtinere a gradelor didactice (daca este cazul);
- Copii de pe certificatele de natere si casatorie (pentru solicitantii care §i-au schimbat
nurnele); - Decizia inspectoratului scolar sau a intreprinderii de intrerupere a activitatii (daca
este cazul); - Copie de pe fila din B.I. sau cartea de identitate cu domiciliul;
- Adeverinta din care sa rezulte vechimea efectiva in invatamant (daca este cazul);
- Copie de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general
de evidenta a salariatilor;
10) Avizul medical din care sa rezulte ca sunt apt(a) pentru a preda in invat&mant
ELIBERAT DE UN CABINET DE MEDICINA MUNCII
ANEXA 7 OCTOMBRIE SEM I AN SCOLAR 2016/2017 | |||||||||
Nr.crt. | Nume Institutie Scolara | Adresa institutie scolara | Data Emitere Aviz Expeditie | Numar aviz de expeditie | Denumire produs lactat livrat | Nr portii livrate/ produs lactat | NumarDoc | Cod | Data factura in care este cuprins avizul |
3687 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 03.10.2016 | SIMAV.725141.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 634 | 161001238 | 1270 | sim521939 |
3688 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 04.10.2016 | SIMAV.725244.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 634 | 161001444 | 1270 | sim521939 |
3689 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 05.10.2016 | SIMAV.725519.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 634 | 161001993 | 1270 | sim521939 |
3690 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 06.10.2016 | SIMAV.725631.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 634 | 161002217 | 1270 | sim521939 |
3691 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 07.10.2016 | SIMAV.725919.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 496 | 161002806 | 1270 | sim521939 |
3692 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 10.10.2016 | SIMAV.726013.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 634 | 161002979 | 1270 | sim521939 |
3693 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 11.10.2016 | SIMAV.726227.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 632 | 161003404 | 1270 | sim521939 |
3694 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 12.10.2016 | SIMAV.726432.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 632 | 161003813 | 1270 | sim521939 |
3695 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 13.10.2016 | SIMAV.726611.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 632 | 161004168 | 1270 | sim521939 |
3696 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 14.10.2016 | SIMAV.726954.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 499 | 161004866 | 1270 | sim521939 |
3697 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 17.10.2016 | SIMAV.726983.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 632 | 161004911 | 1270 | sim521939 |
3698 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 18.10.2016 | SIMAV.727394.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161005748 | 1270 | sim521939 |
3699 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 19.10.2016 | SIMAV.727412.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161005771 | 1270 | sim521939 |
3700 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 20.10.2016 | SIMAV.727594.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161006133 | 1270 | sim521939 |
3701 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 21.10.2016 | SIMAV.727929.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 519 | 161006815 | 1270 | sim521939 |
3702 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 24.10.2016 | SIMAV.728058.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161007059 | 1270 | sim521939 |
3703 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 25.10.2016 | SIMAV.728167.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161007409 | 1270 | sim521939 |
3704 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 26.10.2016 | SIMAV.728378.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161007961 | 1270 | sim521939 |
3705 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 27.10.2016 | SIMAV.728551.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 633 | 161008409 | 1270 | sim521939 |
3706 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 28.10.2016 | SIMAV.731835.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 441 | 161107831 | 1270 | sim521939 |
3707 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 31.10.2016 | SIMAV.728855.TM | LAPTE UHT 200 ML 1.8%,lot1 | 269 | 161100059 | 1270 | sim521939 |
3708 | Total | 12,353.00 | sim521939 | ||||||
ANEXA 8 OCTOMBRIE SEM I AN SCOLAR 2016/2017 | |||||||||
Nr.crt. | Nume Institutie Scolara | Adresa institutie scolara | Data Emitere Aviz Expeditie | Numar aviz de expeditie | Denumire produs lactat livrat | Nr portii livrate/ produs lactat | NumarDoc | Cod | Data factura in care este cuprins avizul |
519 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 24.10.2016 | LIN AVMC.6165273.AR | MAR | 633 | 161007267 | 1270 | |
520 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 25.10.2016 | LIN AVMC.6165406.AR | MAR | 633 | 161007811 | 1270 | |
521 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 26.10.2016 | LIN AVMC.6165539.AR | MAR | 633 | 161008296 | 1270 | |
522 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 27.10.2016 | LIN AVMC.6165641.AR | MAR | 633 | 161008755 | 1270 | |
523 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 28.10.2016 | LIN AVMC.6165839.AR | MAR | 486 | 161100004 | 1270 | |
524 | SCOALA GIMNAZIALA NR.13 TIMISOARA | STR.MUZICESCU,NR.14 | 31.10.2016 | LIN AVMC.6165859.AR | MAR | 269 | 161100196 | 1270 | |
525 | Total | 3,287.00 | |||||||
|
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Nr.3450 DIN 22.09.2016
ANUNȚ
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificat si completat de Hotărârea Guvernului nr. 1027/2014,
Unitatea: ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
organizează în data de 18.10. 2016, începând cu ora 11,00,
concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de ADMINISTRATOR FINANCIAR (contabil), pe perioadă nedeterminată
Conditii generale de participare la concurs:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:
- studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite – 10 ani, din care cel puțin 4 ani în instituții bugetare;
- cunoaşterea teoretică a legislaţiei bugetare;
- cunoştinţe privind contabilitatea cheltuielilor si veniturilor bugetare;
- cunoştinţe de operare PC.
Concursul constă într-o probă scrisă şi interviu şi se va organiza la sediul unitatii, astfel:
-proba scrisă: 18 octombrie 2016, ora 11,00.
- proba de interviu se va desfășura conform legii.
Dosarele de concurs se vor depune până la data de 6 octombrie 2016, în intervalul orar
8-14, la secretariatul unitatii.
Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
a)cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, dupa caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)cazierul judiciar sau o declarație pe propria raspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f)adeverința medicală care să ateste starea de sănatate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
Actele prevazute la lit. b)-d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În ceea ce priveşte cazierul judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare se obţin la avizierul instituţiei, pe site-ul Scolii Gimnaziale nr.13 Timisoara.
BIBLIOGRAFIE
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată;
- Legea Educației Naționale – Legea nr.1/2011, modificată și completată;
- Legea bugetului de stat pe 2016;
- Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2016;
- Legea nr. 53 din 24.01.2003, Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 571/2003 Codul fiscal, cu modificarile și completarile ulterioare;
- Legea 284 din 28.12.2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- OUG nr.57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, în anul 2016, precum și alte masuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificările și completările ulterioare
- OMF Nr. 2861/09.10.2009 privind inventarierea patrimoniului;
- OMECTS nr. 5567/07 oct 2011 cu modificarile ulterioare privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a unităților care oferă activitatea extrașcolară;
- Legea 15/1994 - Republicată privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale ;
- Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările ulterioare;
- Legea 22/1996- Ordinul nr.5133/05.11.1997 privind angajarea gestionarilor, HCM nr.2230/1969;
- Hotărârea nr. 2139/30.11.2004, actualizată, pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotarârea de Guvern nr. 72/2013 modificată și completată privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar;
- Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5530/2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare;
- Ordonanţa guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar-preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1792/2002 modificată și completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonaţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Hotărârea de Guvern nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
- Ordinul ministrului finanţelor publice nr. Nr. 1917/2005 modificată si completată pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu completările şi modificările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- OUG nr. 71/2009 cu toate modificările și completările ulterioare, privind plata unor sume prevazute in titluri executorii avand ca obiect acordarea de drepturi salariale personalului din sectorul bugetar.
- Hotărârea de Guvern nr. 1860/2006 cu modificările și completarile ulterioare, privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilorpublice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului.
- Hotarârea de Guvern nr. 286/2011 modificată și completată pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
- Ordonanta nr. 81 din 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice.
DIRECTOR,
PROF.SIRBU SORINA ANA
Candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de Hotararea 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si a HG 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286/2011
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.13
STR.MUSICESCU NR.14
TIMISOARA TEL./FAX 0256-218777
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
NR 149 data 26.01.2016
ANUNT
Scoala Gimnaziala Nr.13 Timisoara organizeaza Concurs pentru ocuparea postului de limba germana 10 ore/saptamana cod post S17_37, pe data de 15 februarie 2016 ,orele 12 pe perioada determinate.
Concursul se organizeaza conform Metodologiei nr.4959 din 2.09.2013.
Dosarele se vor depune la secretariatul Scolii Gimnaziale Nr.13 Timisoara in perioada 9-10 februarie 2017
DIRECTOR,
PROF.STOINEL ILIE DAN